Marketing

MarketingReport TV interview met Martijn
de Kemp

MarketingReport TV interview met Martijn
de Kemp

Martijn de Kemp van Storyboard in gesprek met MarketingReport TV: Wij benaderen influencermarketing op een evidence-based manier

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst Martijn de Kemp, CEO en Founder van Storyboard, is daar onze te gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over hoe zijn bureau zich heeft gespecialiseerd in evidence-based next-level influencermarketing om de effectiviteit voor merken beter te onderbouwen.

Martijn de Kemp: “Wij begonnen al in 2014 met influencermarketing, toen het nog nieuw en innovatief was. Sindsdien is het enorm gegroeid, met een piek rond 2018/2019, toen het voelde als een ware ‘goudkoorts’. Omdat wij als bureau altijd opereren als verlengstuk van de klant, zagen we de uitdaging om ons te specialiseren in wat wij nu next-level influencermarketing noemen. Dit betekent dat we influencermarketing benaderen op een evidence-based manier, zodat we marketeers kunnen helpen om de impact van hun investeringen beter te onderbouwen en te koppelen aan merkresultaten.”

Bekijk het gehele interview hieronder

What type of campaign are you looking for?

Type of project

How can we reach you?

Download the full whitepaper: The Renaissance of Credibility (Dutch)

By submitting your email address, you agree to receive the whitepaper and related communications. You can unsubscribe at any time. We handle your data with care, as outlined in our privacy policy.